maandag 8 december 2008

Online communities

Verschillende communities zijn mij niet onbekend . Ben op Hyves, maar doe daar weinig mee. Van Facebook had ik wel gehoord,is veel muziek en clips op te vinden Veel muzikanten hebben space op Facebook.Kwaliteit haalt het niet bij Youtube of LAST fm . Maar dat is persoonlijk . Stonden veel gedateerde video,s op . Weinig bekeken viel me op.Op schoolbank heb ik vroeger wel eens rondgeneusd. De leuke mensen van mijn middelbare schooltijd heb ik niet kunnen vinden. Kan me voorstellen dat daar weer leuke kontakten uit voort vloeien.
Persoonlijk heb geen behoefte om mijn leven met iedereen te delen ,op allerlei communities.De communitie van 23 dingen ning , is wel interessant, om eigen ervaringen te delen met kollega,s die ook met web 2.0 bezig zijn . En zodoende tot samenwerking te komen .Individueel of als organisatie. Ga ik zeker bijhouden.
Heb me om die reden aangemeld bij 23 dingen ning. Linkedin was mij onbekend . Heb me daarvoor aangemeld . Het adres en wachtwoord uit het artikel , was al bezet.
Wel veel collegae uit het buitenland viel me op.
Wat betreft de waarde van social network voor de bibliotheek.... De bieb zit al op Hyves.
Ik vermoed niet dat een stad als Enschede zit te wachten op een social network , geinitieerd door de bieb .

1 opmerking:

catwoman zei

Hey salsagirl...
Waar zit je dan op Hyves? Kan je niet vinden.. Ik doe er ook niet zo veel mee, maar vind het wel leuk om je toe te voegen.
Zie je, groetjes van Catwoman miauwww