zaterdag 15 november 2008

You tube en scent of a woman



De informatie op Wikipedia doorgelezen over You Tube ;broadcast yourself. En het artikel 9 alternatieven voor You Tube . Het lukte me niet om de andere artikelen te lezen . Foutmeldingen .

Ik was al bekend met You Tube. Vooral op gebied van film en muziek .
Heb de site doorgesnuffeld en op een andere manier gezocht dan anders .
Een aardig filmpje van Tjitske Janssen gevonden Een jonge Nederlandse dichteres die uit eigen werk voorleest.Mooi.



Hierboven een markante scene uit een van mijn favorite films: "Scent of a woman "

Prachige film met Al Pacino ( hij kreeg voor deze film zijn enige Oscar)

Gepensioneerde ,blinde legersergeant die de Thanksgivingday doorbrengt met arme student ( Matt Damon) omdat zijn familie op vakantie gaat.
In dit fragment , een van mooiste in de film ,danst Al Pacino blind de tango met een mooie vrouw.Met behulp van coordinaten van Matt Damon.
Schitterende vioolmuziek . Aangrijpende film die je bijblijft.

De bibliotheek kan filmpjes inzetten over activiteiten ,op de eigen site . Wat al gebeurt .
Daarnaast is You Tube mijn inziens een optie .

Bijvoorbeeld over de acitiviteit die 16 november op de rol staat .
"Let,s make love "
Uitwisseling van gesprekken tussen mensen die een relatie hebben met iemand uit een andere cultuur .
Je bent wel aan 11 minuten gebonden heb ik begrepen.Je bereikt een gigantische groep , waar geen andere PR tegenop kan . Doen dus!!!

Geen opmerkingen: