woensdag 28 mei 2008

del.icio.us

Social bookmarking en del.icio.us.

Eerst de info gelezen van de 23 dingen. Sommige artikelen vond ik goed te begrijpen , andere gingen me boven mijn pet. De videoinstructie werkte niet op het moment dat ik m wilde bekijken . Toen een account aangemaakt en de buttons geinstalleerd . Dat ging vrij vlot.
Wat populaire en recente tags bekeken . Daarna via search wat leuke tags toegevoegd . Als alles zo simpel was.. Handig om je favouriten overal te kunnen gebruiken . Als er tenminste del op geinstalleerd is.

Voor de bieb een handig systeem lijkt me . Voor de inlichtingenmedewerkers.. Je kunt je eigen trefwoorden toekennen, zoals Makemyday al opmerkte , je moet het wel goed bijhouden .
Samenvattend een "ding" dat ik zeker prive vaak zal gebruiken

Geen opmerkingen: